KASUTUSTINGIMUSED
1. Üldtingimused
1.1. Platanthera e-pood müüb Õlimeistrid OÜ imporditud ja omatooteid.
1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.platanthera.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Õlimeistrid OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad
E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma etteteatamata.
1.4. Müüja andmed: Õlimeistrid OÜ; Reg. nr. 14175513;
Põlvamaa, Kanepi vald, Õli, 63419; Telefon (+372)53445882; Email: info@olimeistrid.ee
2. Hinnad
2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
3. Tooted
3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas.
Nimetatud Toodete saadavust ei tagata.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse
Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.
3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.
4. Ostu sooritamine
4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.
4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus klikkida nupul „Vaata ostukorvi“ või „maksma“, misjärel suunatakse
Klient tellimuse vormistamise lehele.
4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
5. Makseviisid
5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Krediidipank) ja krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Maestro, Pocopay).
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda
teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
7. Kohaletoimetamine
7.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel.
Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
7.2. Valides kohaletoimetamise viisina Itella SmartPOSTi pakiautomaadi, jõuab
Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse
kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,
mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.
Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis
7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.
Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient
kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
7.3. Klient on kohustatud säilitama punktis 7.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.
7.4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.
7.5. Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises
pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise
kirja e-posti aadressile: info@olimeistrid.ee või helistades (+372)53445882.
8. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine
8.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg
algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.
8.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale
esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis
ühemõttelise e-kirja aadressile info@olimeistrid.ee.
Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos avaldusega.
8.3. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.
Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on
lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
8.4. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või
kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes
peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra
halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise
eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja
olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme
olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama
asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
8.5. Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata.
Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole
Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.
8.6. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates
tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale
arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus.
8.7. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu
alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu.
Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud
kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu
proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.
8.8.Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval.
Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele.
9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud
2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.
9.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub
Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul
peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja
ostutšeki numbri e-posti aadressile info@olimeistrid.ee .
Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.
9.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel
võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli
olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest
Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud
kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4).
Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon
oli õigustatud.
9.5. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt Toote ostuhinna alandamist või lepingu
lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba
puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
9.6. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral
tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu
täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
9.7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote
parandamisega või Toote asendamisega seotud
kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja.
9.8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest
tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud
asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast
vääramatust jõust (force majeure).
9.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või
puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on
kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise
kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.
10. Vastutus
10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste
rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis
kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
10.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
10.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja
heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
11. Privaatsuspoliitika
11.1. Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.
11.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.
11.3 Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud
kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud
Toodete Kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.
11.4. Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel. Uudiskirjale on lisatud juhised maililistist välja arvamiseks.
11.5. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist Õlimeistrid OÜ andmebaasist.
11.6. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või
teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi
pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
11.7 Isikuandmed, mis on tellimuse sooritamiseks vajalikud:
-
Ees- ja perekonnanimi;
-
Telefoni number;
-
E-mail;
-
Aadress.
Isikuandmeid töötleb Õlimeistrid OÜ; Põlvamaa, Kanepi vald, Õli, 63419;
Reg. nr. 14175513; Telefon (+372)53445882; Email: info@olimeistrid.ee.
12. Kasutamistingimused ja nende muutmine
12.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient
E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
12.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva
ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
12.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid.
Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse
tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
12.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli
E-poes kuvatud Toote hind ekslik.
13. Muud tingimused
13.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
13.2. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@olimeistrid.ee või helistada telefonil: (+372)53445882.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.
14. Klienditugi
14.1. Klienditoe e-posti aadress on: info@olimeistrid.ee.
Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.