top of page

KASUTUSTINGIMUSED

1. Üldtingimused

1.1. Platanthera e-pood müüb Õlimeistrid OÜ imporditud ja omatooteid.

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.platanthera.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Õlimeistrid OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad

E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid ilma etteteatamata. 

1.4. Müüja andmed: Õlimeistrid OÜ; Reg. nr. 14175513;

Põlvamaa, Kanepi vald, Õli, 63419; Telefon (+372)53445882; Email: info@olimeistrid.ee

Privacy & Safety

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. 

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas.

Nimetatud Toodete saadavust ei tagata.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse

Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Ostu sooritamine

4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa korvi”.
4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus  klikkida nupul „Vaata ostukorvi“ või „maksma“, misjärel suunatakse

Klient tellimuse vormistamise lehele.

4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Esita tellimus“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.

4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.

4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

5. Makseviisid

5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Krediidipank) ja krediitkaardiga (Visa, MasterCard, Maestro, Pocopay).
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda

teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 

7. Kohaletoimetamine

7.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel.

Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.

7.2. Valides kohaletoimetamise viisina Itella SmartPOSTi pakiautomaadi, jõuab

Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse

kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.

Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  

mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu.

Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis

7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.

Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient

kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

7.3. Klient on kohustatud säilitama  punktis 7.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode  vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.

7.4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

7.5. Juhul, kui  Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises

pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama,  saates vastavasisulise

kirja e-posti aadressile: info@olimeistrid.ee või helistades (+372)53445882.

8. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

8.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg

algab alates hetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.

8.2. Toodete tagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale

esitada taganemisavaldus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Taganemisavaldust saab esitada saates vabas vormis

ühemõttelise e-kirja aadressile info@olimeistrid.ee

Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos avaldusega.

8.3. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.

Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on

lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

8.4. Ümbervahetatav või tagastatav Toode ei või olla kahjustunud või

kandmisjälgedega, Toode peab olema originaalpakendis ja Toote küljes

peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra

halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise

eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja

olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme

olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama

asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

8.5. Klient on kohustatud avama Toote pakendi alati ettevaatlikult, seda kahjustamata.

Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole

Toote tagastamine originaalpakendis nõutav.
8.6. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alates

tagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale

arvelduskontole, millelt Klient tagastatava tellimuse eest tasus. 

8.7. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingu

alusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu.

Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud

kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu

proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

8.8.Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmisel pangapäeval.

Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi panga tingimustele.

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. Müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud

2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.

9.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel kohustub

Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul

peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemi täpse kirjelduse ja

ostutšeki numbri e-posti aadressile info@olimeistrid.ee .

Toote puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada toote kasutamine.

9.3. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel

võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9.4. Esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli

olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest

Kliendile asja parandamisega või asja asendamisega seotud

kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4).

Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Müüja üksnes juhul, kui pretensioon

oli õigustatud.

9.5. Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt  Toote ostuhinna alandamist või lepingu

lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine või asendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba

puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

9.6. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral

tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu

täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.

9.7. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote

parandamisega või Toote asendamisega seotud

kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja. 

9.8. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest

tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud

asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast

vääramatust jõust (force majeure).

9.9. Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või

puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on

kahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise

kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostu sooritamist tõendav dokument.

10. Vastutus

10.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste

rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis

kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

10.2. Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.

10.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja

heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

11. Privaatsuspoliitika

11.1. Klient annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

11.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.

11.3 Müüja säilitab Kliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud

kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud

Toodete Kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

11.4. Müüja võib kasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel. Uudiskirjale on lisatud juhised maililistist välja arvamiseks.

11.5. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist Õlimeistrid OÜ andmebaasist. 

11.6. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või

teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi

pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

11.7 Isikuandmed, mis on tellimuse sooritamiseks vajalikud:

  • Ees- ja perekonnanimi;

  • Telefoni number;

  • E-mail;

  • Aadress.

Isikuandmeid töötleb Õlimeistrid OÜ; Põlvamaa, Kanepi vald, Õli, 63419;

Reg. nr. 14175513; Telefon (+372)53445882; Email: info@olimeistrid.ee

12. Kasutamistingimused ja nende muutmine

12.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient

E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

12.2. Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva

ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

12.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid.

Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse

tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

12.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli

E-poes kuvatud  Toote hind ekslik.

13. Muud tingimused

13.1. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

13.2. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@olimeistrid.ee või helistada telefonil: (+372)53445882.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin

14. Klienditugi

14.1. Klienditoe e-posti aadress on: info@olimeistrid.ee

Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

bottom of page